A hajlítatlan valóság

Van kanál!

Eligazító bejegyzés

2018. június 21. - Aneninen

Mint azt az előző bejegyzésben is írtam, a korábbi posztok főként a 2018-as országgyűlési választások kapcsán felmerült (igazolt és feltételezett) csalások dokumentációját tartalmazzák. Ezek lényegében a Facebook-ról lettek kimásolva, azért néznek ki olyan borzalmasan, és ennek köszönhető, hogy a linkek sem mindig működnek. (Eredeti helyükön igen, és ha lesz rá időm, itt is javítom őket.)

Akit az érdekel, miként rekonstruáltam a választás napját, EZT A BEJEGYZÉST olvassa el!

Ugyanennek az angol változata is elérhető (és terjeszthető). Ezt két részben tudtam csak feltenni: ELSŐ, MÁSODIK. (Ez hivatkozásokkal is bővült, azonban ezek többsége egyelőre nem működik. Ha tényleg szeretnéd megosztani ezt a leírást, az kint van a Facebook-omon is, vagy akár privátban is elkérheted. Mindkét esetben használhatóbb változathoz jutsz.)

Van belőle német változat is, ezt ITT éred el.

Ha valaki a választásokkal kapcsolatos, máig nyitva maradt kérdésekre kíváncsi, azokat EBBEN A BEJEGYZÉSBEN találhatja meg.

 

A későbbi posztokban is fogok foglalkozni a választásokkal, ha új információk látnak napvilágot. Ezek azonban már részint aktuális eseményekről, megfigyelésekről szólnak majd, illetve – ami egyben a blog új profilját is jelenti majd, főként a terjedő politikai álhíreket fogom megvizsgálni.

Azért döntöttem ez utóbbi téma mellett, mert úgy látom, jelenleg nagyon kevesen foglalkoznak érdemben e kérdéskörrel. (Azokat terjeszteni, vagy – jobb esetben – el sem olvasni nem számít foglalkozásnak.) Az álhírek valódi jelentőségét pedig még a politikával foglalkozók többsége is alábecsüli.

 

Az adatvédelemről. Mint már korábban is említettem, olyan adatot, amely ezen oldaltól függetlenül nem volt hozzáférhető mindenki számára az interneten, én sem fogok nyilvánosságra hozni. (A gyakorlatban ez például a következőt jelenti. Ha valaki a saját, publikus, oldalán a nevével együtt vállalt egy bejegyzést, és arra hivatkozok, elképzelhető, hogy megemlítem a nevét. Ha valaki ezen a blogon hozzászól, s azt névvel teszi, ám a hozzászólásában az e-mail címe is szerepel, és egy későbbi posztba átmásolom, amit írt, a nevét odaírom, az e-mail címét viszont nem. Ha valaki privát formában, például emailben küld el valamit, még a nevét sem hozom nyilvánosságra, hacsak ezt külön meg nem engedte.)

 

Üzenet azoknak, akik el akarnak lehetetleníteni. Egyrészt, ezzel elkéstetek! Már 17 évvel ezelőtt megtettem minden óvintézkedést, "arra az esetre, ha történne velem valami". Ráadásul, azóta rendszeresen frissítem is az óvintézkedéseimet. Másrészt, megnyugtathatlak, mindaz, amit ezen a blogon találsz (s ez a hivatkozott anyagokra is igaz!), nemcsak az én gépemen található meg, hanem legalább három másikon is.

Harmadrészt, higgyél nekem, nem éri meg sem Neked, sem a hatalomnak! Ha ugyanis tényleg történik velem valami, magától értetődő, hogy sokkal ismertebb leszek, mint amilyen vagyok. Csak az a helyzet, hogy ezzel együtt sokkal ismertebb lesz mindaz, amit eddig csináltam is! Rengeteg zenéről, írásról, internetes anyagról van szó, illetve olyan dolgokról is, amiről azt sem tudod pontosan, hogy az mi. Különösen akkor lenne ciki, ha meg nem érdemelt mértékű hírnévre tennék szert, ha emellé még el sem tudnál intézni, ugye?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kanal.blog.hu/api/trackback/id/tr9514061891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása