A hajlítatlan valóság

Van kanál!

Egy azóta elfeledett hozzászólás...

2018. június 21. - Aneninen

(Hozzám április 10-én ért el, maga a poszt idősebb. Nem az egyetlen olyan eset, amely később részletes vizsgálat nélkül sikkadt el.)

Miklós Tóth Zsiga megosztott egy hivatkozást a V18 ALAPÍTÓK csoportban.
37 perce ·
Igen ezt én is alá tudom támasztani, mert én is végig dolgoztam a napot választási bizottsági tagként, és megerősítem, hogy egy szavazó körben nem lehetséges, hogy csaljanak, de az összesítés és a rögzítés, és a "szoftver csere" , valamint a részvételi arányok 18 óra és 19 óra közötti zavaros információ, felveti rendszer szinten, hogy valami nem stimmel. Vácon a 11-es választó körzetben, ahol a helyieken túl (960 névjegyzéki) átjelentkezett szavazók 700 fő volt este 10 órára mindent feldolgoztunk jegyzőkönyvek elkészültek, és ezt követően egy órát kellett várakozni arra, hogy fogadják a városházán a jegyzőkönyveket rögzítésre, (információm szerin 8 fő végezte ezt a feladatot 80-100 szavazókörből) Tizenketten voltunk a szavazókörben és 11 óra körül távoztunk. Tiz perc alatt értem haza, és a TV-ben azt látom, hogy 80%-os feldolgozottság mellett közlik az eredményeket, amit időben lehetetlen végrehajtani és biztos vagyok abban, hogy nem a mostani választások jegyzőkönyvi adatait rögzítették. Ajánlom a veszteseknek, (pártoknak) hogy az ellenőrzést a szoftver csere, valamint a rögzítés körülményeit kell újra ellenőrizni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kanal.blog.hu/api/trackback/id/tr4614034060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása